Правила обміну та повернення

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта» Місто Харків, 1 відділення. Федоров Олександр Олегович, телефон 380978624094.  або за адресою вул. Лопанська, Харків, Україна.

Для вирішення питань обміну та повернення товарів - зателефонуйте нашому менеджеру за номером +380978624094. Та на ел. Пошту lentochki.znachki@gmail.com

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

 

Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

1.   якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;

2.   якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 

Повернення повинно бути належної якості, а саме: 

- товарна упаковка не пошкоджена 

- комплектація повна 

- відсутні будь-які механічні пошкодження 

- відсутні сліди користування 

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

 

Умови повернення товарів неналежної якості: 
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту lentochki.znachki@gmail.com, або в мессенджері Viber по номеру телефону +380978624094

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Обмін і повернення товарів здійснюється поштовою компанією «Нова пошта» місто Харків, номер відділення 1. Федоров Олександр Олегович, телефон +380978624094 або за адресою 

вул. Лопанська 9, Харків, Україна.

 

Для вирішення питань обміну або повернення товарів - зв'яжіться з нашим менеджером за тел. +380978624094 або на ел. пошту lentochki.znachki@gmail.com

Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів проводиться за домовленістю.

 


Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини, за якими покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:

1. якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;

2. якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення має бути належної якості, а саме:

- товарна упаковка не пошкоджена

- комплектація повна

- відсутні будь-які механічні пошкодження

- відсутні сліди користування

Повернення відправлення може бути здійснено протягом 14 днів з моменту отримання.

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

Умови повернення товарів неналежної якості:
Згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту lentochki.znachki@gmail.com, в месенджері Viber за телефоном +380978624094

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виготовлювач (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Повернення здійснюється за рахунок одержувача. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.

 


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.