Оплата та умови її здійснення

Наш інтернет-магазин докладає всі зусилля для того, щоб Ваша особиста інформація зберігалася в таємниці. Ми не збираємо особисту інформацію про Вас, коли Ви заходите на наш сайт. Єдина особиста інформація про Вас, яку ми отримуємо, це ті дані, які Ви добровільно надаєте при заповненні форм.

При реєстрації на сайті інтернет-магазину у Вас запитується така персональна інформація, як ім'я та прізвище, адресу електронної пошти, номер телефону, адресу доставки і т. п. Надання такої інформації у відповідь на запит здійснюється Вами виключно добровільно. Надана Вами інформація використовується інтернет-магазином тільки для обробки замовлень або для надання користувачеві доступу до спеціальної інформації.

Інтернет-магазин – сайт має адресу в мережі Інтернет. Товар – продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.

Клієнт – розмістила Замовлення фізична або юридична особа. Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.

Транспортна компанія – третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:

1. Загальні положення


Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
Зробити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти і оплатити товар.
Продавець залишає за собою право вносити зміни в ці Умови, у зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.


2. Оформлення Замовлення


Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, наданої Клієнтом під час оформлення замовлення.
Замовлення Клієнта може бути оформлений в Інтернет-магазині.
Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
Якщо клієнт оформив Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, вказаним Клієнтом при реєстрації, про те коли буде відсутню кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару з Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар Замовлення.Товар представлений в каталозі через фото-зразки і текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
 Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціна за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
 Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на аксессуареї, колір нанесення і т.п.  У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
 Не пізніше 1-их доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-их доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.